Tak jsme zase vyrazili na projížďku. Tentokrát jsme jeli sami bez Lotky. Co se dá dělat.

Tentokrát mě vzali opravdu hodně velkou krabicí, tedy velkým autem. Je to Land Rover a v kufru je místa jako v deseti mých boudičkách. Tedy když auto st

ojí nebo jede pomalu je to luxus a pohodlíčko, ale když ten pán, co řídilk šlápnul na plyn a jeli jsme po okreskách plných zatáček, tak jsem fakticky měl práci se udržet na všech čtyřech. Skoro bych v takovám zadním prostoru přivítal nějakou přenosnou tašku, ach jo.

Ale jinak je to parádní kočár ta Discovera. Opravdu svezeníčko: když nejsou ty zatáčky tak je to všechno potichu a hezky se to pohupuje a na dálnici ten řidič povídal, že šestiválcový diesel skvěle táhne a navíc, že má skvělou spotřebu, protože palubní počítač mu ukazuje těsně pod 10 litrů na sto. No já nevím, moc tomu nerozumím, přece jen žiju s ženskou, žejo, ale ten pán z toho auta byl docela natěšenej a taky vykřikoval něco o skvělé rychlé osmistupňové ZF převodovce….

Pak jsme zajeli k nějaké řece, kde jsem se rád rychle smočil, protože bylo docela horko a jeli jsme „vyzkoušet terén“. Tady byl pan řidič s tím autem zase asi moc spokojenej, protože, protože to má prej stálý pohon kol, je to klasika s redukcí a moderním systémem Terrain Response. Jeli jsem cesta necesta a tohle auto prý zvládne v tom terénu opravdu velký věci. No je to taky velký auto, jak jsem říkal. Nás jezevčíků by se do něj vešlo hafo. Ale maj smolíka, nikam je nevemu.

Když jsme se vraceli a jeli zpátky do garáže, tak pan řidič povídal, že to auto je fakt výborné v terénu, ale je skvělé i na běžné silnici, tam mu prý hodně pomáhá skvělá převodovka a standardní vzduchové odpružení.  Za to si prý ale v prodejně řeknou o docela dost peněz, i když na to co to auto umí a jak je dobře udělané, to prý je akorát. Tomu já nerozumím, já jsem se parádně svezl a moc se mi líbilo v tom terénu a u té vody. Příště bych se docela rád svezl něčím s menší „boudou“ vzadu. Ten pán slíbil, že něco vybere.

 

VIGGO TESTOVAL VŮZ LAND ROVER DISCOVERY 4 SDV6

  • Motor: vznětový přeplňovaný šestiválec
  • Objem: 2993 ccm
  • Výkon 188 kW / 4000 ot. /min
  • Točivý moment: 600 Nm / 2000 ot. /min
  • Průměrná spotřeba: 10,5 l / 100 km
  • Zavazadlový prostor: 280 / 2558 litrů
  • Cena:  1,478.290 Kč
  •  
  • HODNOCENÍ: VIGGO DÁVÁ