Ten pán, co nás bere na výlety tentokrát přivezl takové hezké malé bílé autíčko. A když otevřel dveře vzadu do kufru, kam jsem si hned vyskočil (teda museli mi trochu pomoci, stejně prej nemám skákat, kvůli mé jezevčičí páteři), tak to bylo opravdu super.

Žádná obrovská bouda, ale příjemný menší pelíšek, ve kterém jsem se hned uvelebil a celou cestu mi tam bylo moc fajn. Ani v zatáčkách jsem tam neměl problém, fakt pohodička.

Jeli jsme nejdřív zase na dálnici, abychom prý trochu porušili předpisy, protože ten pán co řídil  říkal, že to je dobrý, že to vytáhne skoro 185 km za hodinu a hned dodával, že to polkne jenom šest a půl litru benzínu na sto kilometrů a to je na takový auto skvělý.

Pak jsem si vyslechl přednášku o tom, že na jednu nádrž je s tímhle autem možné ujet tisíc kilometrů, auto je dobře měkčeji odpružené.

Do terénu jsme tentokrát nevyrazili, protože tohle autíčko nemělo pohon 4×4, to se dodává za příplatek pouze u nafťáku a my jsme se vezli benzíňákem. Tak jsem zajeli na nějaké ty klikaté okresky a pán to tam krouhal jednu zatáčku za druhou a mě v tom skvělé pelíšku vzadu vůbec nebylo špatně. Až jsem z toho byl překvapený, ale dělal jsem, že mi trochu šoufl je, aby se muselo zastavit a já byl na chvíli vypuštěn na louku, zatímco se panička vybavovala s panem řidičem, co si pochvaloval velice pružný motor s manuální pětistuňovou převodovku i když u nafťáku prý dávají za příplatek k pohonu 4×4 lepší šestistupňovou.

Když jsme se loučili tak jsme se ještě dozvěděli, že tahle benzínová předokolka je ideální volbou jako rodinný vůz s velmi slušnou výbavou a zajímavou spotřebou. Takže by si ta moje měla pořídit nějakou tu rodinu. Ale třeba se počítá i psí smečka.

VIGGO TESTOVAL VŮZ:  MITSUBISHI  ASX 1.6 MIVEC

  • Motor: atmosférický zážehový čtyřválec
  • Objem: 1590 ccm
  • Výkon 86 kW / 6000 ot. /min
  • Točivý moment: 154 Nm / 4000 ot. /min
  • Průměrná spotřeba: 6,6 l / 100 km
  • Zavazadlový prostor: 442 / 1219 litrů
  • Cena:  429.900 Kč

             HODNOCENÍ: VIGGO DÁVÁ