Jeli jsme na výlet. Já v svém, pohodlném fáru, s výhledem do krajiny a bezpečnostním pásem. Kamarádky retrívřice Fanča s Runčiu ve své jak říkám „minivaně“ s mříží. Chtěl jsem zjistit jaký to je, necestovat jako rovnocenný spolujezdec a zažít pocity „těch vzadu.“
Fanča s Runčou mi dovolily vlézt do jejich obřího kufru. No, pro ně tak obří není, protože jednak jim ho páníčkové o dost zmenšili mříží a potom – ty holky jsou podle mě samy o sobě obří. Mně se to za tou mříží tedy vůbec nelíbilo. Neviděl jsem ven a cítil jsem se takový odstrčený. Holky mi sice štěkly, že jim to nevadí, ale jejich panička se mi taky nezdála moc spojená. Říkala mojí Lucii, že jí hodně štvou ta vytlačená kolečka na stropě auta. Taky povídala, že jí nebaví to neustálé skládání, šroubování a utahování, když ji zrovna nepotřebuje, že je pak neskladná a že kdyby -nedej bóže- nabourala, hliníková mříž by tu jejich váhu stejně nevydržela, a psí holky by jí přistály na předním skle. Představil jsem si to, což bylo docela zábavný, ale ona by to ve skutečnosti moc zábava nebyla, spíš velký průšvih! Tak nevím…Zkusil jsem na tu mříž zatlačit, ale propadnul jsem mezerou… Fakt to není pro prcky. Holky to zkusily po mně, a mříž vydržela! Otázkou je, co to udělá při rychlosti 100km/hod. A možná to radši vědět nechci…
Výrobce uvádí: Použití v terénních automobilech, vanech a malých transportérech (Crysler Voyager, Citroen Evasion, VW Sharan, Mercedes V-Klasse, Nissan Vanette, Opel Sintra, Seat Alhambra a jiné). Optimálně se přizpůsobí šířce a výšce auta. Nejvyšší pevnost v krutu, maximální přítlak při připevnění, šetrné k vybavení automobilu a jednoduchá montáž bez vrtání a šroubování. Překonání mříže zvířetem je v případě této mříže vyloučeno.
HODNOCENÍ: VIGGO DÁVÁ
VIGGO TESTOVAL: MŘÍŽ PRO PSY MAXI S 10 PŘÍČKAMI